mostlyharmless Posted May 19, 2015 Share Posted May 19, 2015 Hejsa igen.Jeg sidder med en side hvor mailen har et ø i domæne navnet og det virker faktisk ganske fint på nær 1 sted.I footeren ser mailen ikke rigtig ud selvom man kan klikke på den og det er rigtigt og endda hvis man hover over er mailen korrekt. Er det på grund af skrift typen i footeren eller?Og hvis så hvordan kan jeg fikse det lettest muligt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 19, 2015 Share Posted May 19, 2015 Start lige her: https://www.prestashop.com/forums/topic/215505-retningslinier-for-det-danske-prestashop-forum/ Så vi har lidt oplysninger at gå efter, det gør det meget nemmere at hjælpe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted May 20, 2015 Author Share Posted May 20, 2015 Undskyld, men det gik lidt hurtigt i går.Det er default Bootstrap theme og adressen er www.guldsølvure.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted May 20, 2015 Share Posted May 20, 2015 Hvilken version drejer det sig om? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted May 22, 2015 Author Share Posted May 22, 2015 Den nyeste (1.6.0.14) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 23, 2015 Share Posted May 23, 2015 Jeg undrer mig over, hvordan du kan have en (fungerende) mailadresse med ø. Mig bekendt fungerer det ikke. Du bør under alle omstændigheder registrere domænet som guldsoelvure.dk også - og så kan du bruge det til mailadressen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted May 23, 2015 Share Posted May 23, 2015 Jeg er enig. I teorien er bogstaver som æ, ø og å tilladt i en e-mail-adresse, men i praksis dur det ikke. Vi havde samme problem med http://www.netstrømpen.dk. Her sender vi e-mails fra netstrompen.dk. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts