boazie Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 (edited) Goedemiddag, www.isongo.nl is de webshop die ik aan het maken ben. Nu heb ik netjes de prijzen van de producten ingevuld, maar staan de prijzen niet op de site? Ingeschakeld: check zichtbaarheid: overal beschikbaar om te bestellen: check toon prijzen: check verder is het ook niet mogelijk om een bestelling te plaatsen. Kan iemand mij aub helpen ik weet zelf niet meer waar ik het zoeken moet. alvast bedankt! Edited May 19, 2015 by boazie (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 Kijk eens bij instelling ---->>producten? Staat daar dat de catalogus aan of uit is? Als die aan staat zie je idd geen prijzen enzo 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
boazie Posted May 18, 2015 Author Share Posted May 18, 2015 Kijk dat was stap 1 van 2. Nu heb ik nog een vraag. Is er een manier om als klanten een bestelling plaatsen dat er geen betaling plaatsvind maar dat zij een offerte/rekening ontvangen en dat daar dan de bankgegevens op vermeld staan. en ze het dan gewoon via een normale overboeking kunnen betalen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 Website staat inderdaad in catalogus mode 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 Kijk dat was stap 1 van 2. Nu heb ik nog een vraag. Is er een manier om als klanten een bestelling plaatsen dat er geen betaling plaatsvind maar dat zij een offerte/rekening ontvangen en dat daar dan de bankgegevens op vermeld staan. en ze het dan gewoon via een normale overboeking kunnen betalen? ja , middels de bankwire module , staat er al tussen ,, even je banknummer en gegevens bij die module invullen enz en de klant krijgt dan een mail met hoe te betalen 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
boazie Posted May 19, 2015 Author Share Posted May 19, 2015 ik wil graag mijn algemene voorwaarden aanpassen, die tijdens het bestellen moet worden aangevinkt. waar kan ik dit vinden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted May 19, 2015 Share Posted May 19, 2015 Cms pagina Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted May 19, 2015 Share Posted May 19, 2015 ik wil graag mijn algemene voorwaarden aanpassen, die tijdens het bestellen moet worden aangevinkt. waar kan ik dit vinden? Boazie , zou je voor andere vragen een ander onderwerp willen openen , zo blijft het forum duidelijk bvd lees dit ook even door : https://www.prestashop.com/forums/topic/394103-regels-voor-prestashop-forum/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts