ArnoldPeterMetz Posted May 17, 2015 Share Posted May 17, 2015 Ik heb prestashop op de server van Transip geinstalleerd maar ik kom niet door de laatse stap; het invullen van de gegevens heb ik gewoon goed gedaan maar hij pakt hem gewoon niet. Kan iemand mij bijstaan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted May 17, 2015 Share Posted May 17, 2015 De stap van de database gegevens? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArnoldPeterMetz Posted May 17, 2015 Author Share Posted May 17, 2015 Ja het is de stap van de databasegegevens. Voorheen lukte het en ik weet niet meer hoe dat kwam. Maar ik vraag mij af of ik Prestashop opnieuw moet installeren. Ik heb geen zin om softoulicous te gebruiken. Dat wordt ook niet ondersteund door Transip. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted May 17, 2015 Share Posted May 17, 2015 Als je niet door de databasepagina komt zal dat zeer waarschijnlijk dus met die gegevens te maken hebben. Heb je de database naam goed? Wachtwoord? Wat gebeurt er als je eerst de verbinding test met die knop eronder? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 Als je niet door de databasepagina komt zal dat zeer waarschijnlijk dus met die gegevens te maken hebben. Heb je de database naam goed? Wachtwoord? Wat gebeurt er als je eerst de verbinding test met die knop eronder?Dus wat is het antwoord op die laatste vraag? Waarschijnlijk dat de verbinding niet gemaakt kan worden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts