OnkelCarsten.dk Posted February 13, 2010 Share Posted February 13, 2010 PrestaShop tillader tydeligvis ikke, at man anvender HTML i kategori-beskrivelser. En omvej er naturligvis at gå i databasen og indsætte koderne der. MEN, når man senere retter i beskrivelsen via Back Office, ryger koderne igen.Nogen der ved, hvor man skal pille for at få PS til at lade HTML-koderne være.(det optimale ville være, hvis man kunne ændre beskrivelsesfeltet, så det opfattes som HTML-felt med wysiwyg-editor und das ganze molevitten)Her er et eksempel på brug af HTML i kategoribeskrivelse (klampet manuelt ind via phpMyAdmin):http://onkelcarsten.dk/6-legoJeg kunne godt tænke mig at kunne linke på tværs af kategorier, fremhæve en specifik vare, indsætte fed/kursiv m.m. :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
k.hansen Posted February 14, 2010 Share Posted February 14, 2010 Jeg ville jo mene at du i beskrivelsen kan bruge de valgmuligheder der er i beksrivelse når du tilføjer varen. Der er også et ikon hvor der står HTML, som du kan redigere i HTML-kilden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnkelCarsten.dk Posted February 14, 2010 Author Share Posted February 14, 2010 Hej K. HansenTak for svar - men jeg kan altså ikke bruge HTML i kategori-beskrivelserne. Det går fint med varerne, hvor jeg har en editor, som du viser.I kategorierne er der kun et kedeligt felt, som endda sletter de koder man indtaster selv.Se mit billede. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piercingpusher Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 Ja det er et problem..! det ville være dejligt at kunne lave nogle lækre kategorier med billeder osv.Det er også dårligt SEO-mæssigt at man ikke kan læge links og fremhæve søgeord.. :-S Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts