k.hansen Posted February 13, 2010 Share Posted February 13, 2010 HejJeg kunne godt tænke mig at vide om man kan flytte filerne fra et webhotel til et andet.Jeg har lige nu mine produkter ligende på one.com, hvor jeg bruger et program der ligner Prestashop. Jeg kan ikke eksportere min produkter fra det program jeg bruger på one.com. Det program jeg bruger kender jeg ikke navnet på, men de virker vel stortset på samme måde.Nogen der ved hvordan jeg kan flytte alle mine produkter fra one.com til mit nuværende webhotel hos web10.dk hvor jeg bruger Prestashop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnkelCarsten.dk Posted February 13, 2010 Share Posted February 13, 2010 Hvis du ikke kan eksportere varerne fra dit gamle system, så er der nok kun én vej - nemlig at taste varerne ind i PrestaShop - desværre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted February 13, 2010 Share Posted February 13, 2010 Hvis du har forstand på databasen det ligger i kan du eksportere informationerne derfra, og importere dem til det nye. og så bare kopiere alle filerne fra det gamle hotel til det nye, så selvfølgelig rette kodeord, burgernavn og databasenavn i config/settings.inc.phpDet er selvfølgelig kun hvis du ikke kan eksportere dem fra backoffice delen. Så du behøver ikke starte helt forfra med noget faktisk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts