rmadsen80 Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Hej. Jeg har prøvet af lave nogle nye forsendelse metoder i min shop, som køre i ver. 1.5.6.1. Men du kommer ikke frem, jeg jeg så prøver af købe en vare. Er der en som har en ide? /Rene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Det kræver skærmdumps af den opsætning du har lavet, da det kan være et utal af ting, du ikke har sat korrekt op (zoner, lande, valg af korrekte zoner på forsendelsesmåder osv.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
rmadsen80 Posted May 6, 2015 Author Share Posted May 6, 2015 Kan dette bruges ? Jeg har også været under lande, og her er zone danmark under danmark Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 6, 2015 Share Posted May 6, 2015 (edited) Det ser jo rigtigt nok ud. Skal du sende til udlandet også, siden du har lavet en ny zone? (Ellers kan du nemlig ligeså godt bruge default Europa) Edited May 6, 2015 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts