kevinderas Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Na het installeren van een nieuw tema zijn ineens al mijn productafbeeldingen verdwenen. Wat kan hier het probleem zijn? Alvast bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 (edited) kan heel veel oorzaken hebben als je meer info geeft is eea wat duidelijker , nu is het zoiets van ,, "ik heb iets gedaan aan mijn auto en nu start hij niet meer ,,, hoe kan dat ?" Voor meer dudielijkheid , Lees onderstaande even : https://www.prestashop.com/forums/topic/192523-forum-regels-tips/ Edited May 5, 2015 by maconl (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
las3r Posted May 15, 2015 Share Posted May 15, 2015 Wat maconl zegt. Ik denk dat je je image thumbnails opnieuw moet genereren. Je nieuwe thema heeft mogelijk aangepaste afbeeldinggroottes (komt vaak voor). Even een regenerate doen via de Back Office en het zou gewoon weer moeten werken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts