ramlov Posted May 3, 2015 Share Posted May 3, 2015 Hej alle samme Jeg sidder og er ved at ligge sidste hånd på en webshop og vil gerne have flyttet min størrelsestabel fra der hvor den står (se billed) til under der hvor man kan vælge farven på produktet. (på billedet kan i måske bedre se hvad jeg mener) http://postimg.org/image/xhejbgh77/ Jeg har kunne gøre det ved at tage koden for modulet og indsætte det i product.tpl. Det gav ingen problemer men jeg oversættelsen virker ikke der og den skifter derfor tilbage til size charter. Modulet hedder welutions size chart Venlig hilsen Jacob Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 Har du spurgt udvikleren af modulet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ramlov Posted May 4, 2015 Author Share Posted May 4, 2015 Jep. Det gjorde jeg samtidig med at jeg skrev her og på det engelske forum. Han skrev som jeg selv havde tænkt at jeg skulle ændre hooket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Jeg kender ikke modulet - og det er måske de færreste der gør det. Nemmeste og biiligste løsning er nok at du betaler moduludvikleren for at lave denne rettelse, hvis du ikke selv ved, hvordan du skal flytte et hook i koden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts