cille2612 Posted May 3, 2015 Share Posted May 3, 2015 (edited) jeg ved overhoved ikke hvad der sket, Men jeg mangler 51 ordre på fra. d. 22 april og til i dag. De er bare væk. hjælp Total panik! jeg har tilmed lige fundet ud af, jeg har mistet alle mine mails, fra d. 8/2 alle de mapper jeg havde lavet mm. Prestashop 1.6.0.9 jeg kan overhoved ikke gennemskue hvad der sket, jeg er bare i panik da jeg mangler en masse data, for kunder. jeg betaler gerne, hvis du kan rede mig Mvh Cecilie SVAR: Meebox havde lige lavet en lille fejl, og glemt at opdatere fra. d. 22 april alt er i den skønneste ordren nu, og tak for svar og den hjælp der er tilbudt ! - Edited May 4, 2015 by cille2612 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 Hej Cecilie Prøv at gå ind i ordreoversigten. Hvis der ude til højre er et lille gult ikon med et viskelæder (reset/nulstil), så klik på det. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
cille2612 Posted May 4, 2015 Author Share Posted May 4, 2015 Hej Cecilie Prøv at gå ind i ordreoversigten. Hvis der ude til højre er et lille gult ikon med et viskelæder (reset/nulstil), så klik på det. /Kjeld Hej keld.. tusind tak for dit svar. Det løst. Men du siger at det er muligt at slette ordre? - som f.eks er lavet som test ? mvh Cecilie Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Hej keld.. tusind tak for dit svar. Det løst. Men du siger at det er muligt at slette ordre? - som f.eks er lavet som test ? mvh Cecilie Stærkt svar fra Kjeld!!! Mht. at slette ordre, se: https://www.prestashop.com/forums/topic/439829-slet-ordre-i-prestashop-l%C3%B8sning/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts