juliusmoq Posted April 28, 2015 Share Posted April 28, 2015 Jeg har nogle problemer med min nye hjemmeside. Jeg har lige opdateret fra prestashop 1.5 til 1.6 og downloaded et nyt tema, men jeg har lidt problemer med det. Første problem: Jeg kan ikke redigere eller tilføje nye produkter, save and stay knappen bliver ved med at spinne. Andet problem: når jeg ligger en vare i kurven og bekræfter bestillingen får jeg en besked som hedder fejl:ugyldig email skabelon Er det nogen som kan hjælpe? Mvh Julius Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runge1980 Posted April 28, 2015 Share Posted April 28, 2015 (edited) Har du prøvet at kontakte udvikleren af dit tema? Nogle gange kan du hjælpe, med mindre bugs. Er det et gratis eller betalt tema? Hilsen Lasse Edited April 28, 2015 by Runge1980 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
juliusmoq Posted April 28, 2015 Author Share Posted April 28, 2015 Hej Lasse, Tak for svar. Det er betalt. Har snakket med udvikleren, men det er ikke bugs han har stødt på tidligere, så han tror det er i processen når jeg skulle opgradere og overføre al min data til det nye tema. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runge1980 Posted April 28, 2015 Share Posted April 28, 2015 OK.. Du har vel lavet en sikkerhedskopi af din gamle shop.....ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
juliusmoq Posted April 28, 2015 Author Share Posted April 28, 2015 Jep lavede en backup inden jeg startede med at opdatere og lave det nye tema. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts