Hacktor Posted April 25, 2015 Share Posted April 25, 2015 Bescherm Prestashop met Windows Firewall tegen Semalt, frauduleuze landen, hackers, spam en meer...Ik heb een Windows-server met Prestashop en is gericht op de Europese en de Amerikaanse/Canadese markt.Elke dag wordt mijn server aangevallen door hackers en spammers meestal uit frauduleuze landen.Nu kunt u eenvoudig uw Windows server hiertegen beschermen met dit eenvoudige script.U kunt een land en/of landen/continenten blokkeren.De meeste frauduleuze landen zijn al aan de lijst toegevoegd maar je kunt er nog meer aan toevoegen en/of verwijderen.U kunt dit script gebruiken voor Windows 7, 8 en 8.1 systemen.Download het RAR bestand (protect_your_server.rar) van:http://stackoverflow.com/questions/29865928/windows-firewall-to-block-semalt-fraud-countries-spam-and-morePlaats hier ook uw opmerkingen en/of nieuwe ideeën s.v.p.Ik hoop dat ik met dit script veel mensen blij kan maken! Groet, Rolf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts