asjoli Posted February 11, 2010 Share Posted February 11, 2010 Om jag använder fältet reference (som jag har döpt om till artikelnr) för en produkt och där skriver in något med svenska tecken, tex röd så blir bokstaven ö bara skräptecken.Encoding är satt till iso-8859-1.Någon som vet vad som är fel och hur man löser det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted February 11, 2010 Share Posted February 11, 2010 Du har nog hittat en bugg.Rapportera gärna den i bugg trackern Link to comment Share on other sites More sharing options...
asjoli Posted March 11, 2010 Author Share Posted March 11, 2010 Så jag rapporterade den som en bugg.Här kan man läsa: http://www.prestashop.com/bug_tracker/view/3756/Men jag får det iallafall inte att fungera... Vad gör jag för fel? Få bara FPDF error: Could not include font definition file när jag försöker öppna en pdf-fil när jag har gjort som det står i instruktionerna.Ska både php-filen och z-filen ligga i foldern? Link to comment Share on other sites More sharing options...
asjoli Posted May 13, 2010 Author Share Posted May 13, 2010 Puffar upp detta för jag har inte löst det än. Någon som kan hjälpa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts