Jump to content

Order confirmation i emnefelt - ændres til dansk eks. Ordrebekræftelse

LittleLou

Recommended Posts

Hej alle dygtige Prestashop folk..

Jeg har et problem med ordre bekræftelses mailen – jeg kan simpelthen ikke finde hvor jeg skal ændre det fra at der står *Order Confirmation* i emnefeltet i den mail som kunden modtager. Alle mail oversættelser er naturligvis gået igennem.

Har nogen en løsning.. please

VH, A. Lou

Det er en dårlig ide, fordi PrestaShop netop er indrettet, så det kan håndtere flere sprog. Hvis en dag, der dukker en fejlrettelse op, kan du blot opdatere php-filen (hvis det er samme hovedversion) og dine oversættelser fra lang.php vil stadig fungere.

/Kjeld

Emnefeltet i de e-mails der sendes til kunden tages fra teksten der står under Orders->Statuses.

PrestaShop har nogle områder, hvor oversættelserne ikke tages fra diverse sprogfiler. Dette gælder f.eks. "Admin tabs", "Order statuses" og navnet på hovedkategorien (Home/Startseite).

/Kjeld

• 1 month later...

Jeg får meddelsen: /mails/dk/lang.php': Permission denied når jeg forsøger at skrive til filen?!?

Jeg har tilpasset filen lang.php på min lokale PC, men jeg kan ikke få lov til hverken at owerwrite, rename chmod, eller edit lang.php filen?!? Nogen bud...

Det skal siges at jeg slet ikke kan hverken slette eller rette på hele dk mappen under /mails.
Mapperne en og fr kan jeg sagtens ændre på. Det er kun den danske der driller. Spøjst..

Og i og med at jeg ikke kan slette/ændre, så kan jeg ikke blot uploade en ny dk mappe til /mails :(

• 8 months later...

Jeg har et supplerende spørgsmål.
Vi sælger bl.a. downloads. Der sendes en mail til kunden, hvor emnet er Virtual product to download, eller hvad man kalder den på dansk.
I selve teksten står:
Dette er et direkte link til disse produkter:

* xxx.pdf udl�ber den 2010-12-28 kan downloades 5 gange

Hvor laver jeg en ændring, så der står udløber - med ø og ikke et sjovt tegn?

Torben