mostlyharmless Posted April 21, 2015 Share Posted April 21, 2015 Hejsa.Sidder og bøvler lidt med en detalje her som jeg godt ville høre om i andre måske har en løsning på.Har varer som har nogle varianter, og 1 af de varianter kræver et input fra kunden (tekst felt) og jeg kan sagten få det frem sådan der er et tekst felt, men jeg ville jo gerne have at tekst feltet kun var vist når det var den variant hvor den faktisk hører til.Er der en nem måde at komme omkring det på?/mvhBo Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 Der findes et modul der kan: http://www.presto-changeo.com/en/attribute-modules/34-attribute-wizard-pro.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted April 24, 2015 Author Share Posted April 24, 2015 Ja har set på den, men jeg synes det er mange penge når det kun er 1 funktion af det jeg skal bruge og jeg tror man kan arbejde sig ud af det ved en smule kode i TPL filen.Men må se på det, kan være det ender med et køb Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted April 25, 2015 Share Posted April 25, 2015 Jeg tror ikke du kan nøjes med "en smule" kode. Du er nødt til at udvide databasen så du kan gemme den tekst der tastes ind på den pågældende vares tekst type variant. Desuden bliver du nødt til at rette i BO (i varianttype konfiguratoren og i alle opslag som har med ordrebehandling at gøre) og i FO (både i selve visningen af varer, i kurven, og i de de mails der sendes på ordrebekræftelse) samt i et eventuele themes. Modulet koster 150 US$ = godt 1.000 kr. Du skal godt nok kode hurtig hvis den timeløn skal hentes hjem. Prestashops databasedesign ligger her: http://doc.prestashop.com/display/PS16/Fundamentals+of+PrestaShop+Development#FundamentalsofPrestaShopDevelopment-Databaseschema 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted April 27, 2015 Author Share Posted April 27, 2015 Jeg ville nu ikke oprette en attribute, det jeg ville gøre er at lave en dependent show at tekstfeltet sådan at hvis en attribute er sat til en værdi viser den feltet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted April 27, 2015 Share Posted April 27, 2015 "Jeg ville nu ikke oprette en attribute, det jeg ville gøre er at lave en dependent show at tekstfeltet sådan at hvis en attribute er sat til en værdi viser den feltet" I #1 skriver du: ".... og 1 af de varianter kræver et input fra kunden (tekst felt) ...". Det er to fuldstændig forskellige ting. At vise standardtekster ifm. attriubutter er helt afgørende forskelligt fra at kunne modtage tekstinput fra en kunde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts