delakuer Posted April 21, 2015 Share Posted April 21, 2015 Hejsa! Håber nogen kan hjælpe mig Når jeg tilgår min hjemmeside via mobil, så er jeg lidt irriteret over at menuen kommer over varerne, altså når man trykker på et menu felt skal man scrolle ret langt ned før at de pågældende varer kommer frem. Det må man kunne lave om på, men mit første problem hvor jeg gør det henne? Jeg har fundet frem til at det skulle være i themes/mit-theme/mobile/ men alle filer derinde ser sådan her ud: http://gyazo.com/6a94a2a2e5850e1dfce9afba351280a1 Hvad dælen gør jeg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 21, 2015 Share Posted April 21, 2015 Har du overvejet at kontakte udvikleren og se hvad vedkommende skal have for at rette det? Hvis du ikke har erfaring med at bruge f.eks. Firebug og rette i css filer, kan det være lidt op ad bakke at lave det selv. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
delakuer Posted April 21, 2015 Author Share Posted April 21, 2015 Hvilken udvikler? Jeg har selv sat mit site op, men hvis du læser mit spørgsmål så er det jo netop hvor jeg finder css filerne?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 21, 2015 Share Posted April 21, 2015 Themeudvikleren. Jeg kan ikke læse ud af din tråd om du bruger default theme. I Firebug kan du se hvor dine css filer ligger. (Du skal slå komprimering af css filer fra, hvis du har slået det til under Præferencer - Ydelser) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts