Jacob_vn Posted April 21, 2015 Share Posted April 21, 2015 (edited) Modulet virker som sådan fint. Transaktionen går igennem og lægger sig ind som ordre i backoffice. Inde i quickpay manageren kan jeg også se at beløbet ligger klar til capture. Mit problem er at jeg ikke kan capture fra backoffice. Når jeg trykker på "Hæv beløb" sker der bare ingenting. Der kommer heller ikke nogen fejlmeddelelse. Jeg bruger den nye platform ved quickpay. Er der nogen der har en løsning på ovenstående? Umiddelbart tænker jeg noget med at min server IP ikke får "lov" at capture på grund af nogle sikkerhedsindstillinger, men jeg kan ikke finde nogle steder at ændre det. På forhånd tak. Jacob Edited April 21, 2015 by Jacob_vn (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
floralin777 Posted April 21, 2015 Share Posted April 21, 2015 Det virker heller ikke på min BO, så det er måske ikke noget vi kan klar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 21, 2015 Share Posted April 21, 2015 Har du tilføjet IP adressen i Quickpay mangeren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacob_vn Posted April 21, 2015 Author Share Posted April 21, 2015 Kan ikke finde sådan et felt I manageren. Jeg er på den nye platform ved quickpay og når man læser deres beskrivelse star der intet om. Har kigget alle menuer igennem. Er der noget jeg overser? Hilsen Jacob Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 21, 2015 Share Posted April 21, 2015 Jeg kender ikke noget til en ny platform hos Quickpay? Min ligner sig selv og her rettes det under Indstillinger - API adgang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacob_vn Posted April 21, 2015 Author Share Posted April 21, 2015 Man kan læse om den nye platform på quickpay.dk HAr vedhæftet screenshot. Må prøve at ringe til quickpay i morgen. Hilsen Jacob Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 21, 2015 Share Posted April 21, 2015 Der kommer en version 4.xx, når jeg har fået testet noget mere på det. Den bruger jeg havde hos Quickpay (med det nye API), virkede desværre ikke på samme måde som den andre havde. Send mig en PM, så kan jeg sende dig et foreløbigt modul, hvis du er interesseret. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crangon Posted May 1, 2015 Share Posted May 1, 2015 Jeg er ny flyttet over på den nye platform hos Quickpay og har installeret seneste presta-modul 10_4.0.8. Når jeg prøver at gennemføre en ordre, kommer der imidlertid blot en blank skærm. Er der nogen som kan hjælpe? Jeg bruger Prestashop 1.5.6. Hilsen Kristian Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted May 1, 2015 Share Posted May 1, 2015 Hej Kristian Prøv at slå debug til i config/defines.inc.php. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crangon Posted May 1, 2015 Share Posted May 1, 2015 Hej Kjeld, Jeg har følgende fejlmelding: Warning: Function addCSS() is deprecated in /var/www/emmers.dk/public_html/modules/blockrelatedproductstags/blockrelatedproductstags.php on line 637in /var/www/emmers.dk/public_html/classes/Tools.php on line 2147 Det siger mig ikke umiddelbart noget. Hilsen Kristian Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted May 1, 2015 Share Posted May 1, 2015 Hej Kristian Det har ikke noget med Quickpay-modulet at gøre. Jeg sender dig en PM. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts