jonas_ Posted February 10, 2010 Share Posted February 10, 2010 Hur ändrar man så att det inte står "tax incl." efter alla priser?tack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Persson Posted February 10, 2010 Share Posted February 10, 2010 Du letar upp frasen i Tools - Translations (svenska: verktyg - översättningar) och ändrar frasen till det som passar dig =), "inkl. moms" tycker jag passar bäst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonas_ Posted February 10, 2010 Author Share Posted February 10, 2010 Jo, det har jag hittat vart man översätter, men jag vill ta bort den texten helt och hållet, inte byta det mot svenska. I sverige är det ju inte något man normalt skriver ut på det sättet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted February 10, 2010 Share Posted February 10, 2010 Leta upp strängen in temats *.tpl-fil och ta bort den där. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Persson Posted February 11, 2010 Share Posted February 11, 2010 Bara ett förslag.. Vet inte om det funkar men skriv bara ett mellanslag i översättningen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonas_ Posted February 11, 2010 Author Share Posted February 11, 2010 sätta ett mellanslag fungerar inte, det har jag redan testat.Det blev Patriks lösning, ändra i alla tpl-filerna. Tack för hjälpen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts