Carolad Posted April 18, 2015 Share Posted April 18, 2015 (edited) Heel raar, sinds kort werkt ineens de vervoerdersfunctie niet meer. Als ik een bestelling in de shop zet geeft hij in de frontend aan dat er geen vervoerders beschikbaar zijn. Terwijl deze toch echt ingevoerd zijn in de backend. Heb even printjes gemaakt van de schermen om het iets te verduidelijken. Weet iemand hier een oplossing op?? Zou er erg mee geholpen zijn, alles loopt nu per mail en losse facturen wat weer veel extra werk met zich mee brengt :-( * Aanvulling Alle vervoerders verwijderen en opnieuw aanmaken heeft ook geen soelaas gebracht, reeds driemaal geprobeerd maar zonder resultaat. Kan iemand misschien, al is het maar een klein beetje, mij een hint geven waar ik het anders nog in kan zoeken? Edited May 12, 2015 by Carolad (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ysco Posted April 19, 2015 Share Posted April 19, 2015 Hallo Carolad, Kijk even bij deze twee urls, https://www.prestashop.com/forums/topic/336775-no-carriers-available/ Ik hoop dat dit je verder helpt. Gr. ysco.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carolad Posted April 19, 2015 Author Share Posted April 19, 2015 Bedankt voor je reactie Ysco, De aangeboden oplossingen heb ik uitgevoerd maar hebben helaas nog niet geholpen :-( Losse provincies toevoegen bij zones hielp ook niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ysco Posted April 19, 2015 Share Posted April 19, 2015 Hallo Carolad. Heb je na het wijzigen wel je browser cache en prestashop cache geleegd ? Gr. ysco.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carolad Posted April 21, 2015 Author Share Posted April 21, 2015 Hallo Carolad. Heb je na het wijzigen wel je browser cache en prestashop cache geleegd ? Gr. ysco.. Na twee dagen de cache bestanden te hebben verwijderd werkt het eindelijk weer. Bedankt voor je hulp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts