newoldiez Posted April 15, 2015 Share Posted April 15, 2015 Hoi, Wie kan mij helpen bij het instellen van verschillende verzendkosten? Ik heb gezocht op het forum maar ik kom er niet uit! Ik ben een leek op het gebied van prestashop :-( Ik heb de productenlijst klaar en heb aan elk product een gewicht en de afmetingen gekoppeld. De opties voor verzending zijn: -afhalen (gratis) -PostNL brievenbus €3.95 -PostNL pakket €6.95 Nu wil ik graag dat zodra men een bestelling heeft geplaatst automatisch de juiste verzendkosten getoond worden en dat men als optie voor afhalen kan kiezen. Men kan een combinatie bestellen van producten die door de brievenbus passen en als pakket verstuurd moeten worden. De verzendkosten zullen dan automatisch €6.95 (pakketpost) moeten zijn. Nu is het zo dat als de bestelling geplaatst is dat men voor alle drie de opties kan kiezen, wat natuurlijk niet de bedoeling is. Men zal kiezen voor de laagste verzendkosten ipv pakketpost. Ik hoop dat er iemand is die de oplossing voor me heeft :-) Alvast bedankt voor de moeite Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted April 15, 2015 Share Posted April 15, 2015 zet de twee postnl vervoerders op vervoerder deactiveren als je de goede gewichtsklasse bij de vervoerders hebt ingesteld krijgt de klant alleen de vervoerder te zien welke van toepassing is Link to comment Share on other sites More sharing options...