LayWay Posted April 14, 2015 Share Posted April 14, 2015 (edited) Hej Kører Prestashop 1.6.0.14 Der kommer et ord "billigst" frem ved den øverste forsendelsesmulighed i min kurv. Er der nogen der ved hvor jeg kan fjerne dette ord? (Selvom mine 2 forsendelser koster det samme kommer den frem) Se vedhæftede billede. Edited May 6, 2015 by LayWay (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 17, 2015 Share Posted April 17, 2015 Det skal fjernes i dine fragtmetoder. Prøv at kigge opsætningen igennem. Sidder ikke ved en pc så jeg kan sige præcist hvor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LayWay Posted April 21, 2015 Author Share Posted April 21, 2015 Jeg kan ikke se nogen steder at man kan fjerne ordet billigst. Nogle forslag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 21, 2015 Share Posted April 21, 2015 Det er heller ikke ordet som sådan du skal lede efter. Det er en funktion, der gør, at det vises. Kig under noget med prioritering af hvordan fragten vises. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 6, 2015 Share Posted May 6, 2015 Nu har jeg lige siddet med en shop, hvor dette også blev et problem. Tilsyneladende synes PrestaShop i version 1.6, at det er smart altid at vise ordet "Billigst" selv om der er gratis fragt. I version 1.5 var der et modul der hed Anslået forsendelse, som jeg forvekslede dette med. Men i 1.6 er dette modul der slet ikke længere. Nemmeste løsning er at rette din Front Office oversættelse, hvor du skal finde order-carrier - her finder du ordet Billigst, som du blot kan erstatte med et mellemrum og så gemme. Så er det væk i shoppen Link to comment Share on other sites More sharing options...
LayWay Posted May 6, 2015 Author Share Posted May 6, 2015 TAK det virkede det med at indsætte et mellemrum i oversættelsen. Men da mærkeligt lavet af Prestashop... Nå men LØST tak... Link to comment Share on other sites More sharing options...
LayWay Posted May 6, 2015 Author Share Posted May 6, 2015 Hvordan ændre man topic til LØST? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 6, 2015 Share Posted May 6, 2015 Hvordan ændre man topic til LØST? Se her: https://www.prestashop.com/forums/topic/143678-tip-sadan-retter-du-dit-indl%C3%A6g-til-l%C3%B8st/ :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts