dahl Posted April 9, 2015 Share Posted April 9, 2015 Hej, Når en kunde er ved at registerer sig på shoppen, mangler postnummer feltet, og da det kræves kan kunden ikke rigtig komme videre med bestillingen. hvordan løser jeg dette problem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 10, 2015 Share Posted April 10, 2015 Start med at læse her: https://www.prestashop.com/forums/topic/215505-retningslinier-for-det-danske-prestashop-forum/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
dahl Posted April 10, 2015 Author Share Posted April 10, 2015 Version 1.6. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 10, 2015 Share Posted April 10, 2015 Det siger ikke nok overhovedet. Det kan være et utal af ting. Hvis du vil have hjælp, er du nødt til at komme med nogle flere oplysninger. Folk der hjælper i forum, gør det frivilligt. Jeg gider f.eks. ikke bruge min fredag aften på at lege gætteleg:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
dahl Posted April 10, 2015 Author Share Posted April 10, 2015 Jeg benytter mig af dette theme: http://prestadevelop.com/da/home/146-garden-shop-theme.html, hvor jeg har skrevet til udvikleren men har ikke fået et svar. Min side hedder triva.dk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 11, 2015 Share Posted April 11, 2015 Postnummer feltet mangler ikke hos mig. Tjekker på tablet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dahl Posted April 11, 2015 Author Share Posted April 11, 2015 Det er under oprettelse af kunde som postnummer mangler, jeg kan også sagtens se postnummer hvis man fortsætter til betaling som gæst :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 11, 2015 Share Posted April 11, 2015 Tja, dem du har hentet det gratis theme fra, har været lidt for dygtige og har skjult feltet, så du kan jo se, om de gider svare på din henvendelse. Ellers er min anbefaling at droppe dette theme og betal de 70-140$ og få et ordentligt theme - eller brug standard themet. Jeg har ikke nogen gode erfaringer med prestadevelop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts