Gustomedia Posted April 8, 2015 Share Posted April 8, 2015 Hej,Jag har en butik med dessa bl a dessa moduler betalda och installerade:Fyndiq-kopplingTradera-kopplingCDON-kopplingKlarna Checkout+ ett par till bra moduler som lager export/import etcTradera-butik betald för 12 månader följer också med.Jag har beslutat att av olika anledningar byta plattform och strategi med min verksamhet.Butiken är idag en multistore-installation, du kan via Prestashop lätt koppla den till din domän eller istället nyttja modulerna i din befintliga Prestashop.Hör av dig om du är intresserad! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrlidstrom Posted April 23, 2015 Share Posted April 23, 2015 Hej, Ring mig på 042-381883. /Magnus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niikke Posted April 28, 2015 Share Posted April 28, 2015 Hej, har du fortfarande prestashop butiken tillgänglig får du gärna höra av dig. Vi är i köptagen och köper så snart vi hittat en vettig. Vad är det för domän, så vi kan se designen? Prismässigt, vad hade du tänkt dig? Tack på förhand, [email protected] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joleyy Posted May 25, 2015 Share Posted May 25, 2015 Jag vill informera en eventuell köpare att säljaren inte har rätt att sälja vidare modul för Tradera som saknar ett licens för källkoden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LifeOfDiamonds.se Posted June 20, 2015 Share Posted June 20, 2015 Lite sent ute. Men är affären färdig? Kontakta annars mig på [email protected] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts