Retro-Living Posted April 3, 2015 Share Posted April 3, 2015 Så er den #¤(¤=" helt gal... Jeg har haft købt et tema vis prestashop, men kan simpelthen ikke få menu til at virke, da jeg ikke kunne få den til at vise mine kategorier- (cs mega menu) - hvis der er nogle der har et godt råd til dette tager jeg meget gerne i mod det.. Men i en stor øv følelse over at det ikke vil du, er jeg gået tilbage til standard tema, her ser top menuen så helt mærkelig ud nu..- jeg vil gerne have siden til at stå pænt igen., og om mulig gerne med menu og dias ved siden af hinanden. det er nok nemmest at se siden - www.historiske-ting.com håber der en er sjæl der kan hjælpe mange tak Nicoline Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Sahu Posted April 3, 2015 Share Posted April 3, 2015 Prøv at nulstille tophorizontalmenu modulet. Håber der hjælper ellers Lad mig vide, og forsøge at skrive på engelsk, så det vil være let for mig at forstå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Retro-Living Posted April 3, 2015 Author Share Posted April 3, 2015 det virkede mange tak.......! men nogle der kender til cs mega menu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Sahu Posted April 3, 2015 Share Posted April 3, 2015 Undskyld! Jeg har arbejdet med mega menuen men ikke cs. Jeg har arbejdet med panda tema, og der var mega menu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts