DinoNL Posted March 28, 2015 Share Posted March 28, 2015 (edited) Dag dames en heren, Wellicht dat iemand me kan helpen. Ik ben benieuwd of het mogelijk is een verwijdering ongedaan te maken. Bij "productkenmerken" had ik diverse punten staan: - Materiaal - Mouwlengte - Print - Stijlen Nu ben ik zo stom geweest om Materiaal te verwijderen. Dus dat is bij alle producten weggehaald, uiteraard ook het stuk "vrije tekst" dat wel moest blijven staan. Is er een mogelijkheid om het terug te halen? Weten jullie dat? Met vriendelijke groet, Dino Edited April 5, 2015 by DinoNL (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
frank de beer Posted April 1, 2015 Share Posted April 1, 2015 denk dat je pech hebt. wat je verwijderd haal je ook uit je database weg. en weg is dan weg maar misschien kun je nog een oude database terug zetten. de meeste hostingproviders maken wel een dagelijkse backup van je database. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DinoNL Posted April 5, 2015 Author Share Posted April 5, 2015 Dank voor je antwoord Frank! Weg waas idd weg. Heb mezelf aangeleerd om tijdens de inrichting fase een backup te maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts