Divin Posted March 27, 2015 Share Posted March 27, 2015 Jeg står og kan ikke finde ud af at fjerne hele boksen, hvor blandt andet "tilføj til kurv" og "i" er i to bokse. Se skærmbillede: Jeg vil gerne have hele den boks væk jeg har markedet med rød. Nogen der kan hjælpe mig på vej? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 27, 2015 Share Posted March 27, 2015 Hvorfor vil du fjerne boksen, hvis du har en shop? Og et link til din side er nødvendig for at se kildekode Link to comment Share on other sites More sharing options...
Divin Posted March 27, 2015 Author Share Posted March 27, 2015 www.divin.dk Fordi at når en slags størrelse vare er udsolgt, viser den knappen som at varen er udsolgt, men der er jo stadig flere vare på lager, bare ikke i den størrelse der vises på forsiden. Det giver jo et forkert indtryk til kunden. Plus at når kunden tilføjer til kurven, tilføjes den største størrelse af det stykke tøj. Så skal kunden altså nu til at fjerne den fra kurven og tilføje den rigtige størrelse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 27, 2015 Share Posted March 27, 2015 Så sæt shoppen til ikke at tillade, at der vises læg i kurv, hvis varen har varianter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Divin Posted March 28, 2015 Author Share Posted March 28, 2015 Det har jeg allerede gjort Men jeg kunne godt tænke mig helt at fjerne den række med blanke felter og "i" feltet. Der popper op når man holder musen over et produkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 28, 2015 Share Posted March 28, 2015 Et link er stadig nødvendigt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Divin Posted March 29, 2015 Author Share Posted March 29, 2015 http://www.divin.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 30, 2015 Share Posted March 30, 2015 (edited) Du har komprimering slået til, så jeg kan ikke se stien til dit stylesheet. Måske ligger det i i /themes/dittheme/global.css - eller måske er der et stylesheet til modulet der bruges til at vise de fremhævede varer på forsiden. Under alle omstændigheder skal du finde denne kode .product_list .product-block:hover .functional-buttons { opacity: 1; bottom: -55px; transform: translate(0px, -55px); background: none repeat scroll 0% 0% #FFF; border-bottom: 1px solid #EDEDED;} og rette til .product_list .product-block:hover .functional-buttons { display: none;} display: none forhindrer ikke koden i at blive loadet, den siger blot, det ikke skal vises. Så best practice vil være at fjerne koden (eller udkommentere den i .tpl-filen) Men det er for omstændigt at forklare om her. Edited March 30, 2015 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts