SaLiC Posted March 27, 2015 Share Posted March 27, 2015 (edited) Hej, Er der nogen der kan forklare hvordan jeg exporterer alle cms sider fra en prestashop (1.5) og importere det i en anden(1.6)? Det eneste jeg kan finde ved at søge på det er at det ligger i tabellen ps_cms_lang. Den har jeg esporteret og importeret igen, men de dukker ikke op i BO i min nye prestashop efter import. Eller dvs en af dem som var der i forvejen er overskrevet, men resten er kun at finde i tabellen. Sætter pris på enhver hjælp Edited April 8, 2015 by SaLiC (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 27, 2015 Share Posted March 27, 2015 Hvor mange sider drejer det sig om? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaLiC Posted March 28, 2015 Author Share Posted March 28, 2015 Ca 20 sider. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 28, 2015 Share Posted March 28, 2015 Jeg tror, det er lige så hurtigt at kopiere indholdet manuelt. Men deres ID'er skal du så nok rette efterfølgende af hensyn til SEO. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaLiC Posted March 30, 2015 Author Share Posted March 30, 2015 (edited) Takker!! Dog kan jeg ikke hitte ud af at rette ID. Hvis jeg retter det i: ps_cms_lang, bliver det rettet i tabellen, men ikke i cms siderne i BO og FO. Indtil videre har jeg oprettet i den rette rækkefølge, det gik fint, bortset fra et par stykker. Så jeg mangler at få oprettet et par sider med specifikke ID'er. Kan du guide mig til hvordan jeg gør? Edited March 30, 2015 by SaLiC (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 30, 2015 Share Posted March 30, 2015 Jeg har ikke undersøgt CMS-sidernes struktur i databasen i version 1.6, så jeg kan desværre ikke hjælpe. Prøv evt. at tjekke PrestaShops egen dokumentation http://doc.prestashop.com/dashboard.action Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaLiC Posted April 7, 2015 Author Share Posted April 7, 2015 Jeg kunne ikke finde noget om det i documentationen, men startede forfra med en frisk Presta installation også af andre grunde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 7, 2015 Share Posted April 7, 2015 Husk at rette indlægget til løst så (selvom det var ny installation). Se vejledning på forsiden af forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts