Bert Jans Posted March 24, 2015 Share Posted March 24, 2015 Hallo, Mijn klant doet een promotie in een magazine waar hij een url (www.promotieurl.be) rechtstreeks koppelt aan een product categorie. In deze categorie vind je alle producten die van toepassing zijn voor de. Hoe kan ik deze product categorie enkel toegankelijk/toonbaar maken via de promotie url? Nu staat ze open voor iedereen en mijn klant wil dit liever niet. Dank voor uw reactie. Bert Jans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik G Posted March 26, 2015 Share Posted March 26, 2015 Een link blijft in principe altijd toegankelijk tenzij deze beschermt wordt door bijvoorbeeld een inlogcode. Is het geen optie om hiervoor de multistore functie te gebruiken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bert Jans Posted March 27, 2015 Author Share Posted March 27, 2015 Beste Erik, Bedankt voor de tip! Inderdaad een oplossing voor mijn probleem. Groetjes Bert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts