Kaprylo Posted March 24, 2015 Share Posted March 24, 2015 Hej !Försökt få den sociala nätverksblock att vissa FB men ingenting visaas . Allt visar grönt. Jag kan till och med se det när jag live redigerar den. Men ingenting dyker upp . Varit på den i 6 timmar . Försöka google svaren, verkar som jag är den enda. Snälla hjälp vad är det jag har missat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joachim Torngren Posted March 24, 2015 Share Posted March 24, 2015 Har du en länk till din sida? Vad menar du med att "allt visas grönt"? Det kan inte vara att du har inställningar i Facebooks gränssnitt under "country restrictions" och "age restrictions"? Dessa måste vara "visable to everyone" annars visas inte Facebooks plugins på Prestashop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaprylo Posted March 24, 2015 Author Share Posted March 24, 2015 Hej !Tack för några ledtrådar. Facebook hade visa/synlig för alla. Med grönt menar jag att alla funktioner är på slagna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomped Posted March 25, 2015 Share Posted March 25, 2015 Hej! Det är inte så att du är inloggad på din "sida" på FB i samma webbläsare som du försöker se resultatet i? Detta brukar bli lite knas, så om så är fallet så testa gå tillbaka till din privata FB och se om du sen ser ändringen i webbutiken. Annars kan det vara att du behöver rensa cache i backoffice (Avancerade parametrar -> Prestanda -> knappen uppe till höger). Du kan också testa att på samma sida aktivera "Tvinga kompilering" och slå av cache. Uppdatera sen sidan som visar webbutiken och se om ändringarna går igenom. Slå sedan på cache och ställ tillbaka till "Bygg om mallen när filerna ändrats" (eller vilken du hade tidigare). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts