runejacobsen Posted March 23, 2015 Share Posted March 23, 2015 Hej I dag installerede jeg et nyt tema. Efter installationen fik jeg en hvid skærm. Der fandt jeg ud af jeg skulle ændre min php.ini fil til større hukommelse. Efter jeg gjorde dette er jeg desværre løbet ind i et nyt problem. Nu får jeg fejlkoden Fatal error: Allowed memory size of 262144 bytes exhausted (tried to allocate 3200 bytes) in /home/fastfode/public_html/config/config.inc.php on line 63 Er der nogle der kan hjælpe med dette? Mvh Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuk66 Posted March 23, 2015 Share Posted March 23, 2015 Er i din linje 63 denne kode? Is in your line 63 this code? include_once(_PS_TOOL_DIR_.'profiling/Db.php'); Hvis ja, sæt If yes, set define('_PS_DEBUG_PROFILING_', false); in /config/defines.inc.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
runejacobsen Posted March 23, 2015 Author Share Posted March 23, 2015 Min linje 63 er ikke den kode nej desværre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted March 23, 2015 Share Posted March 23, 2015 Hej I dag installerede jeg et nyt tema. Efter installationen fik jeg en hvid skærm. Der fandt jeg ud af jeg skulle ændre min php.ini fil til større hukommelse. Efter jeg gjorde dette er jeg desværre løbet ind i et nyt problem. Nu får jeg fejlkoden Fatal error: Allowed memory size of 262144 bytes exhausted (tried to allocate 3200 bytes) in /home/fastfode/public_html/config/config.inc.php on line 63 Er der nogle der kan hjælpe med dette? Mvh Hvis hjælp skal være mulig, så oplys: Hvilken version af PS kører du. Hvilken server platform kører du på (hvilken linux version, memory, version af php osv.) Hvilket tema brugte du før, og hvilket tema har du installeret. Hvordan installerede du. "Der fandt jeg ud af jeg skulle ændre min php.ini fil." Hvordan fandt du ud af det, hvorfor, og hvad ændrede du i php.ini "Nu får jeg fejlkoden .....": I hvilken sammenhæng får du den fejlkode - I BO eller i FO? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts