xx1245 Posted March 23, 2015 Share Posted March 23, 2015 Hej Nogen der kan hjælpe med en kode der ikke fungerer og jeg kan ikke regne ud hvorfor? Jeg har prøvet at følge denne guide, men kan ikke få det til at fungere: http://nemops.com/quick-tip-add-product-features-prestashop-1-6-quick-view-box/#.VQ_hAo6m-3x Jeg har lige sat min første prestashop op og bruger default theme ver. 1.6.14 - kører på en xampp på en windows 8.1 Så jeg kan ikke vise en "live" side endnu. Koden er her og tilføjes i themes/default-bootstrap/product.tpl {if $content_only} {if isset($features) && $features} <!-- Data sheet --> <section class="page-product-box"> <p><strong>{l s='Features'}</strong></p> {foreach from=$features item=feature} <div class="{cycle values="odd,even"}"> {if isset($feature.value)} {$feature.name|escape:'html':'UTF-8'} : {$feature.value|escape:'html':'UTF-8'} {/if} </div> {/foreach} </section> <!--end Data sheet --> {/if} {/if} På forhånd tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted March 23, 2015 Share Posted March 23, 2015 (edited) Vis lige et par linjer mere - både linjerne før og efter det du har indsat. Kunne godt have min tvivl om det overhovedet virker. Første bidrag i tråden er jo: "I followed the procedure but its not working. I am using prestashop 1.6.0.13". Edited March 23, 2015 by TorbenЯune (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
xx1245 Posted March 23, 2015 Author Share Posted March 23, 2015 Korrekt... Ser sådan ud... {if isset($features) && $features} <!-- Data sheet --> <section class="page-product-box"> <p><strong>{l s='Features'}</strong></p> {foreach from=$features item=feature} <div class="{cycle values="odd,even"}"> {if isset($feature.value)} {$feature.name|escape:'html':'UTF-8'} : {$feature.value|escape:'html':'UTF-8'} {/if} </div> {/foreach} </section> <!--end Data sheet --> {/if}{/if} {if isset($HOOK_EXTRA_RIGHT) && $HOOK_EXTRA_RIGHT}{$HOOK_EXTRA_RIGHT}{/if} {if $content_only} {if isset($features) && $features} <!-- Data sheet --> <section class="page-product-box"> <p><strong>{l s='Features'}</strong></p> {foreach from=$features item=feature} <div class="{cycle values="odd,even"}"> {if isset($feature.value)} {$feature.name|escape:'html':'UTF-8'} : {$feature.value|escape:'html':'UTF-8'} {/if} </div> {/foreach} </section> <!--end Data sheet --> {/if}{/if} {if !$content_only} <!-- usefull links--> <ul id="usefull_link_block" class="clearfix no-print"> {if $HOOK_EXTRA_LEFT}{$HOOK_EXTRA_LEFT}{/if} <li class="print"> <a href="javascript:print();"> {l s='Print'} </a> </li> {if $have_image && !$jqZoomEnabled}{/if} </ul> {/if} </div> Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted March 23, 2015 Share Posted March 23, 2015 Koden ser ud som den der er vist i eksemplet, så konklusionen må være den simple: Det virker ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xx1245 Posted March 23, 2015 Author Share Posted March 23, 2015 Hej igen, Ja det tror jeg også at jeg kom frem til af mig selv :-) Derfor var starten på mit spørgsmål jeg også.... Nogen der kan hjælpe med en kode der ikke fungerer og jeg kan ikke regne ud hvorfor? Men tak for konstateringen - vi er i hvertfald enige. God dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted March 23, 2015 Share Posted March 23, 2015 Ah ja. Du har ret. Du spørger jo faktisk om fungerende kode - det fangede jeg ikke lige. Link to comment Share on other sites More sharing options...
delete-account-pleas Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 (edited) måske det er det du leder efter?? http://addons.prestashop.com/nl/front-office-features/18932-datasheet-pro.html Edited April 29, 2015 by Crezzur (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts