Appieappel Posted March 21, 2015 Share Posted March 21, 2015 Wie kan mij helpen? Ik heb de nieuwste versie geïnstalleerd . Telkens als ik de product feed aan het importeren ben krijg ik een 500 internal error. Het CSV bestand in niet groter dan 2 mb hoewel het 13500 regels zijn. Wat doe ik fout of wat gaat er fout ? Wie kan mij helpen ? Alvast bedankt Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted March 25, 2015 Share Posted March 25, 2015 kan je debug eens aanzetten , kijken of je daar een foutmelding krijgt ? kan ook een rechtenprobleem zijn , eventueel kijken bij je configuratie of alles goed zit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 Ik heb hetzelfde probleem. Welke mappen en/of bestanden moet ik naar welke rechten zetten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 Ik heb hetzelfde probleem. Welke mappen en/of bestanden moet ik naar welke rechten zetten? Kijk even bij configuratie , daar zie je eea wat de rechten betreft Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted May 19, 2015 Share Posted May 19, 2015 Daar staan 267 missende/veranderde bestanden. Ik heb niks verwijderd. Volgens mij staat alles er nog. Ik kan vana pas kijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts