Bjarne Posted March 15, 2015 Share Posted March 15, 2015 (edited) Shop version 1.6.0.9 Det er sikkert for skørt men er der en der kan fortælle mig hvor det lille billede (hjerte-icon) ud for "Tilføj til ønskeliste" ligger gemt? Jeg kan ved Gud ikke finde den mappe den ligger gemt i Bjarne Edited March 15, 2015 by Bjarne (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted March 15, 2015 Share Posted March 15, 2015 (edited) Kan du ikke blot højre-klikke på billedet og så se path som egenskab ved elementet? Alternativt, højreklik og "Åben billede i nyt vindue" så kan du se path i URL linjen på browseren. Edited March 15, 2015 by TorbenЯune (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjarne Posted March 28, 2015 Author Share Posted March 28, 2015 Hmmm må erkende at jeg ikke kan finde den Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted March 28, 2015 Share Posted March 28, 2015 OK. For at give den præcise fulde path fra roden, må du lige give disse oplysninger: Hvilken OS kører PS (Windows version eller Linux distribution) Hvis du kører hosted, så info om hvilken platform. Root path til din shop (i PS kaldes det Physical URL), se: http://doc.prestashop.com/display/PS16/Setting+a+shop%27s+URL Hvis muligt: Hvilken adgang har du til serverens filsystem (formodentlig FTP), og fra hvilket directory level? Hvilket thema kører du. Hvilket FO sprog (evt. flere sprog). Kører du multishop mode? Jeg vil godt prøve at finde den fulde path, men det er ikke helt let, hvis du ikke slev kan give det sidste stykke fra /themes og nedad. Se evt. også her ang. PS directory struktur: http://doc.prestashop.com/display/PS16/System+Administrator+Guide Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts