Källans Posted March 15, 2015 Share Posted March 15, 2015 Hej,Min 1.6.0.9 OCH min idag nyinstallerade 1.6.0.14 skickar inte ut någon orderbekräftelser till mig, bara till kunden. Jag har aldrig haft detta problem förut, och jag har byggt några Prestashopar.Är det någon som har en idé?Tack på förhand/ Weronicha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joachim Torngren Posted March 15, 2015 Share Posted March 15, 2015 Hej, har du modulen "Mail alerts" igång? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Källans Posted March 15, 2015 Author Share Posted March 15, 2015 Stort tack!!!! Hade lite bråttom med denna butik, annars brukar jag gå igenom modulerna först.Stress är inte minnets bästa vän... Än en gång, Tack för hjälpen!/Weronicha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joachim Torngren Posted March 15, 2015 Share Posted March 15, 2015 Glad att det ordnade sig! Kan också tipsa om detta "hack" som gör att man får kopia på allt som skickas till kunden (om man är lite kontroll-freak): https://www.prestashop.com/forums/topic/149416-solved-bcc-copy-of-order-confirmation-mail/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts