RainbowSoftware Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 Når mine kunder vil sende en kontakt e-mail fra Kontakt modulet, så kan de vælge mellem "Customer Service" og Webmaster". Jeg har forgæves søgt efter et sted, hvor jeg kan ændre disse betegnelser og evt. tilføje flere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 Du skal ind under "Ansatte" og "Kontakter"./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 Hvis man ønsker at fjerne denne valgmulighed, skal man så ind og rette i selve koden?Der er i hvert fald ikke nok at slette alle kontakter under “Ansatte”. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 5, 2010 Share Posted February 5, 2010 Ja, jeg har fjernet det. Se min vedhæftede fil./Kjeld contact-form.zip Link to comment Share on other sites More sharing options...
RainbowSoftware Posted February 11, 2010 Author Share Posted February 11, 2010 Ja, jeg har fjernet det. Se min vedhæftede fil./Kjeld Tak for hjælpen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts