LifeOfDiamonds.se Posted March 13, 2015 Share Posted March 13, 2015 (edited) Hallå där. Jag har ett tema där mobiltemat är låst till grundtemat, eller vad man ska säga. Strunt samma. Problemet som har kommit upp nu det senaste från kunder,, och vad jag kan hålla med om, är att om man går in på vilken kategori som helst på min sida via mobilen, så kommer modulen "bästsäljare" upp först. Detta medför att kunderna tror att dom inte kommer till önskad kategori, utan ser alltid topp 10 och är tvungen att scrolla långt ner innan första produkten kommer upp. Frågan då är ju hur man tar bort bästsäljare under varje kategori på enbart mobiltemat, eller ev ändra så den ligger längst ner, så den inte stör. Någon som har bra tips på detta? Tack på förhand! Edited March 15, 2015 by LifeOfDiamonds.se (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
LifeOfDiamonds.se Posted March 15, 2015 Author Share Posted March 15, 2015 Detta är löst... Eller inte. Men utvecklarna på temat har fått denna rapport. Och det är något dom inte kan rätta till just nu. Men ordnar detta till nästa uppdatering. //Mattias Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts