Rasmus1970 Posted March 13, 2015 Share Posted March 13, 2015 (edited) Hej i ps 1.6.0.9 kan man ikke se ordrerne. Siden bliver bare blank. hvad kan det skyldes ? Jeg kan se ordrene hvis jeg vælger dem som faktura VHRasmus Edited April 5, 2015 by Rasmus1970 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 13, 2015 Share Posted March 13, 2015 Det må være en fejl i din installation eller evt. noget du har ændret. Det virker i andre shops med denne version. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus1970 Posted March 14, 2015 Author Share Posted March 14, 2015 Ja, det der er underligt er at jeg ikke har ændret noget, og det har virket..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 14, 2015 Share Posted March 14, 2015 Shops går ikke i stykker af sig selv - der er altid én eller anden ændring, der er skyld i det ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktraving Posted April 1, 2015 Share Posted April 1, 2015 Ja, det der er underligt er at jeg ikke har ændret noget, og det har virket..... Du er skam ikke alene Rasmus 1970. Jeg bruger Prestashop 1.6.0.11 og får også blank skærm når kunden bekræfter at man vil betale med faktura. Når jeg slår dev_mode til true, får jeg "Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/a/b/8/guldtryk.dk/httpd.www/testshop/modules/cashondelivery/translations/da.php:1) in /customers/a/b/8/guldtryk.dk/httpd.www/testshop/classes/Tools.php on line 134" og den fejl får jeg også når jeg opretter en helt default webshop på en lokal wamp server. Cheers, K Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 1, 2015 Share Posted April 1, 2015 (edited) Virker det, hvis du bruger engelsk i stedet for dansk? Edited April 1, 2015 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus1970 Posted April 4, 2015 Author Share Posted April 4, 2015 Jeg fik det løst med en opdatering, så jeg ved det ikke Link to comment Share on other sites More sharing options...
floralin777 Posted April 18, 2015 Share Posted April 18, 2015 Virker det, hvis du bruger engelsk i stedet for dansk? Jeg har problem med ordrebekræftelse, både bankoverførsel og kortbetaling. det virker på engelsk, ikke på dansk, hvorfor? Tak! Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 19, 2015 Share Posted April 19, 2015 Opret venligst en ny tråd. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts