pietkei Posted March 12, 2015 Share Posted March 12, 2015 (edited) Ik heb via Localisatie->Valuta's het euro teken voor het bedrag ingesteld. Het viel op dat niet direct het euro teken voor het bedrag stond, een paar minuten later stond wel goed. Echter sinds vandaag staat het euro teken weer voor het bedrag, de instelling staat nog steeds correct. Heeft iemand een suggestie hoe dit komt of hoe er een oplossing voor te vinden is? Alvast bedankt! Pieter Edited March 16, 2015 by pietkei (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
unlimitedgrain Posted March 12, 2015 Share Posted March 12, 2015 ik zie deze wel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietkei Posted March 12, 2015 Author Share Posted March 12, 2015 Dank je Unlimited grain. Ik heb deze post aangepast om mijn vraag te stellen, de andere zijn niet zichtbaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
unlimitedgrain Posted March 13, 2015 Share Posted March 13, 2015 Mijn ervaring is dat er vaak problemen zijn doordat er cookies en cache in je browser zit. Vervelend maar toch maar even alles leeg gooien en helaas laden van andere sites duren dan weer langer. Je kan ook eerst kijken met een andere browser. Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietkei Posted March 13, 2015 Author Share Posted March 13, 2015 Dank je Unlimitedgrain! Het euroteken schijnt nu te blijven staan voor het bedrag, ik had daarvoor al een paar keer mijn cache geleegd, dat hielp niet. Maar kennelijk nu wel! Groet, Pieter 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
unlimitedgrain Posted March 15, 2015 Share Posted March 15, 2015 pietkei wil je de titel aanpassen door er [opgelost] voor te zetten, dan weten anderen dat het een post met een oplossing is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietkei Posted March 16, 2015 Author Share Posted March 16, 2015 (edited) Dat doe ik altijd, alleen wilde ik nog even afwachten of het probleem weer terug kwam, dat was namelijk het probleem. Edited March 16, 2015 by pietkei (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts