Saray Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 HejHar ett litet problem som jag skulle vilja ha hjälp med det är så att jag får ett felmeddelande i senaste internet explorer.Felet syns inte men meddelas i hörnet av webbläsaren då det står "Färdig, men sidan innehåller fel."Sidan ser ut som den ska så jag kan inte direkt se felet och den fungerar som den ska.Någon som vet vad som är fel eller att den kanske syns i just er webbläsare men inte min.Sidan har ni härDock om man går in på Våra Märken sidan så ser ju inte det helt rätt ut....här Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saray Posted February 25, 2010 Author Share Posted February 25, 2010 Är det ingen som får felet?Ingen som kan hjälpa mig lösa detta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted February 25, 2010 Share Posted February 25, 2010 Kolla den här tråden: http://www.prestashop.com/forums/viewthread/41777/configuring___using_prestashop/solved___search_query_dot_autocomplete_is_not_a_function_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saray Posted February 26, 2010 Author Share Posted February 26, 2010 Tack Patrik men det är nog inte det felet jag har.Jag får en glipa mellan min editorialslider och homefeatured modul i mitten kolumnen.Kanske ska posta och se om någon kan hjälpa mig i dom generella forumen.Vilket forum passar bäst för såna är frågor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted February 26, 2010 Share Posted February 26, 2010 Installera Firefox och tillägget Firebug, en bra kombination om du vill felsöka javascript.Testa det engelska forumet annars. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts