k.hansen Posted January 30, 2010 Share Posted January 30, 2010 HejJeg sidder nu og skal oversætte både Front Office og Back Office til andre sprog end engelsk, men alene ved dansk er der over 2000 udtryk jeg skal oversætte manuelt.Er der nogen herinde som kan give mig lidt hjælp til hvordan jeg kan gøre dette hurtigere?Det ville nemlig være dejligt, da jeg skal have især Front Office på 4 andre sprog end Engelsk og Fransk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 30, 2010 Share Posted January 30, 2010 Er det 4 sprog, der ikke findes på den officielle side?/Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
k.hansen Posted January 30, 2010 Author Share Posted January 30, 2010 Ja, det er blandt andet dansk og tysk Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted January 30, 2010 Share Posted January 30, 2010 Ja, det er blandt andet dansk og tysk Øh...?!? De (Danish og German) findes da begge på den findes på den officielle side, som Kjeld henviser til...?!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
k.hansen Posted January 31, 2010 Author Share Posted January 31, 2010 Det er også fra den officielle side jeg har hentet dem, men der er alene på den danske oversættelse over 2000 udtryk som man selv skal indsætte. Derfor ville jeg gerne vide om der var nogen der kendte en metode til at finde færdige oversættelser hvor man ikke skulle oversætte noget selv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 Det kan godt være, man kunne maskinoversætte teksterne, men det ville ikke være brugbart.Du kunne prøve at kigge på de danske oversættelser jeg har lagt her i forummet.Jeg har indsendt mine oversættelser til PrestaShop, men det er stadig de gamle (og efter min mening ret dårlige) oversættelser, der ligger på den officielle side./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 Det er også fra den officielle side jeg har hentet dem, men der er alene på den danske oversættelse over 2000 udtryk som man selv skal indsætte. Kan du ikke bare nøjes med at oversætte frontend og lade backend være på engelsk?Så kan der da ikke være så mange udtryk, som skal oversættes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts