delakuer Posted March 5, 2015 Share Posted March 5, 2015 Hejsa. Jeg har en webshop på www.telebiksen.dk Jeg har nu et problem, det standard PRODUCTPAYMENTLOGOS block der er til prestashop virker ikke optimalt, eller dvsPRODUCTPAYMENTLOGOS virker faktisk ved produktet, men kan intet få på forsiden, udover det modul jeg har fra quickpay, men det kunne da være rart at få både paypal, swipp og bankoverførsel ind under også Front Office funktioner Betalings logoer blok v0.3.2 - by PrestaShop Tilføjer en blok som viser betalingslogoer. Altså det er den her jeg prøver at få til at fungere, men der sker intet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MikkelPresta Posted March 12, 2015 Share Posted March 12, 2015 Jeg tænker at du kan oploade et statisk billede med et HTML module? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 12, 2015 Share Posted March 12, 2015 Hejsa. Jeg har en webshop på www.telebiksen.dk Jeg har nu et problem, det standard PRODUCTPAYMENTLOGOS block der er til prestashop virker ikke optimalt, eller dvsPRODUCTPAYMENTLOGOS virker faktisk ved produktet, men kan intet få på forsiden, udover det modul jeg har fra quickpay, men det kunne da være rart at få både paypal, swipp og bankoverførsel ind under også Front Office funktioner Betalings logoer blok v0.3.2 - by PrestaShop Tilføjer en blok som viser betalingslogoer. Altså det er den her jeg prøver at få til at fungere, men der sker intet. Betalingslogo blok er hardcodet til at vise de logoer, det nu gør. Dvs. hvis du vil have andre kortlogoer vist, så skal du rette i modulets tpl fil og sætte de andre kort ind. Alternativt, som MikkePresta foreslår, så brug et HTML-modul, hvor du kan indsætte et billede med dine logoer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts