Gerdairene Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 (edited) Hej Jeg er nybegynder med prestashop. Jeg er ved at flytte den fra en placering til en anden og permanent placering. I den forbindelse er jeg løbet ind I et problem med database. Når jeg vil logge ind I backoffice, får jeg en hvid side med indlognings rubrikker, men den afviser min adgang og der star: medarbejderen finds ikke eller adgangskoden er ugyldig. Selve shoppen kan jeg slet ikke komme ind til. Den redirekter til min testshop. Jeg har rettet henvisning til databasen I config/settings.inc og I configuration I selve databasen har jeg ændret placeringen. Testshoppen kørte med et prefix og den Nye med et andet I samme database. Er der andet som skulle være rettet?? Min version er 1.6.0.11. Edited March 4, 2015 by Gerdairene (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 "Jeg er ved at flytte den fra en placering til en anden og permanent placering." Hmm, Hvilken "den" taler du om? Er det webserverens filplacering eller databaseserveren du har flyttet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerdairene Posted March 3, 2015 Author Share Posted March 3, 2015 Det er webserverens filplacering, der er flyttet Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 Flytter du til en anden server? eller til et andet sted på den samme server? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 Se her: https://www.prestashop.com/forums/topic/353329-hj%C3%A6lp-til-at-flytte-ps-til-et-test-subdom%C3%A6ne/?hl=%2Banden+%2Burl&do=findComment&comment=1776772 https://www.prestashop.com/forums/topic/369999-dom%C3%A6ne-%C3%A6ndring/?hl=%2Bflytte+%2Bprestashop&do=findComment&comment=1835155 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerdairene Posted March 4, 2015 Author Share Posted March 4, 2015 Tusind tak. Det var lige præcis, det jeg manglede. Der var et sted mere I databasen, som skulle rettes: ps_shop_url og regenerate robot text I backoffice. Så virkede det hele--dejligt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts