AntonieB Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 Ik krijg het niet voor elkaar om de 'Afbeelding slider voor uw homepage' zichtbaar te krijgen. Van alles geprobeerd maar mogelijk begrijp ik het 'Beheer haken' systeem niet. Iemand nog tips? ik gebruik een standaard thema gebasseerd op 'default-bootstrap' en de laatste versie van Prestashop. Wat betekenen de diverse mogelijkheden bij 'Inhaken aan' precies? Ik heb zo'n beetje alles geprobeerd bv displayHome, displayHomeTab, displayHomeTabContent maar hij word maar niet zichtbaar. Ik wil hem boven 'Best verkochte producten' hebben staan. Als iemand nog ideen heeft? of een duidelijke uitleg over hoe precies een module te positioneren en zichtbaar te krijgen? of eventueel 'debug' informatie om te kijken of er mogelijk ergens iets mis gaat? Alvast bedankt voor de informatie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
unlimitedgrain Posted March 12, 2015 Share Posted March 12, 2015 Heb je met live configuration gekeken of de module op de home page staat? Staan er plaatjes in de slider? Ik zie dat je een aparte slider module gebruikt, je kan ook de leverancier die de module maakt benaderen. Niet alle modules kunnen op alle plaatsen staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts