Presta guider Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 Jeg tilbyder ENHVER form for hjælp til din PrestaShop. Ingen opgave er for lille, ingen er for stor. Sidder med nogle hardcore nørd programmører i Asien og derfor til ultra lave priser. Få en Shop de andre ikke engang tør drømme om. Når godt skal være bedre Link to comment Share on other sites More sharing options...
larsnielsen_dk Posted May 6, 2015 Share Posted May 6, 2015 Hej Jeg har brug for hjælp til et specific problem i Prestashop, hvordan kan jeg kontakte dig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Presta guider Posted May 6, 2015 Author Share Posted May 6, 2015 Har sendt dig en PM , beskriv dit problem så ordner vi det, samt ser hvordan vi kan max optimere din shop. Bare smid en PM så er dine problemer (forhåbentlig) væk inden længe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 Jeg tilbyder ENHVER form for hjælp til din PrestaShop. Ingen opgave er for lille, ingen er for stor. Sidder med nogle hardcore nørd programmører i Asien og derfor til ultra lave priser. Få en Shop de andre ikke engang tør drømme om. Når godt skal være bedre Undskyld, men nu krydser du altså min grænse igen... Jeg har skrevet det før, men jeg gentager gerne - og det står for min helt egen regning: Dette forum er gratis, det skal ikke baseres på tilbud om diverse up-and-coming udviklere, designere, og cowboys der har hyret folk i Asien eller andre steder, samt folk der ser en hurtig forretningsmulighed og så forsvinder lige så hurtigt igen, når noget går galt - og alt sammen fordi man lige ved lidt om PrestaShop. Forum her er baseret på, at folk skriver et spørgsmål, nogle sidder så i deres fritid og finder det enten interessant og/eller udfordrende - eller også er de bare enormt hjælpsomme - og svarer ganske gratis på spørgsmål. Nogle få af de selvsamme folk (ja, inkl. mig), har en signatur i forum, hvor man kan købe sig til hjælp eller evt. moduler osv. Det er dog et helt frit valg, for dem som måske har mere komplekse opgaver. Andre hjælper bare helt non-profit, måske fordi de bare kan. Hvis du vitterligt kan tilbyde "Når godt skal være bedre", så start med at svare folk (gratis) på deres spørgsmål her i forum fordi du brænder for det - ikke fordi du har en flok billige udviklere, der kan "løse hvad som helst" i Asien. Hvis du ikke gider svare gratis på spørgsmål, så find et andet sted at reklamere: Køb Adwords, lav en hjemmeside, hvor du reklamerer for, hvad I kan tilbyde, viser glade og tilfredse kunder og laver SEO så I bliver fundet på Google, når folk søger på hjælp til PrestaShop, eller hvad det nu måtte være... Uanset hvad, så er min holdning, at du skal finde en anden salgskanal end det danske PrestaShop forum, eller ændre din holdning til, hvad du skal der. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiane Posted September 15, 2015 Share Posted September 15, 2015 Hej, Jeg sidder med nogle problemer med prestashop jeg godt kunne bruge hjælp til? :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mohammad IH Posted October 24, 2015 Share Posted October 24, 2015 Jeg søger hjælp, du må meget gerne kontakte mig.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
janroesgaardmoller Posted November 15, 2017 Share Posted November 15, 2017 Jeg ved godt det er en gammel tråd, men har brug for hjælp, du må gerne kontakte mig, hvis du stadig arbejder i at hjælpe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 24, 2017 Share Posted November 24, 2017 Det er en to år gammel tråd, og manden har lavet to indlæg i alt. Helt objektivt, tror du så, at han er den bedste til at hjælpe dig videre? Hvis du skal have billig hjælp, så findes der tonsvis af cowboys der kan hjælpe dig i udlandet, men du får, hvad du betaler for. Hvis du har brug for god og konkret rådgivning, der kan hjælpe dig med alle mulige aspekter vedr. din webshop specifikt for Danmark og hjælp til forskellige opgaver også fremadrettet, så skal du prioritere at betale noget mere og vælge et veletableret firma i Danmark. Pris og kvalitet hænger som bekendt sammen:-) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
M. F. Jensen Posted October 22, 2020 Share Posted October 22, 2020 1.6.1.5 Hej Jeg har brug for hjælp til opsætning afdir/O på min netshop Aluminiashoppen.dk/dir/ Mvh Mogens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 23, 2020 Share Posted October 23, 2020 16 hours ago, M. F. Jensen said: 1.6.1.5 Hej Jeg har brug for hjælp til opsætning afdir/O på min netshop Aluminiashoppen.dk/dir/ Mvh Mogens Det er et 5 år gammelt indlæg, som jeg hermed låser for nye kommentarer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts