pre100 Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 Witam, Mam problem z prawidłowym funkcjonowaniem modułu dotpay. Wszystko idzie dobrze do momentu w którym po dokonanej płatności klikam guzik "powrót do sklepu". Wtedy pojawia się na stronie error 500. Włączyłem raportowanie ale nic mi to kompletnie nie mówi, jestem zielony w tym temacie. W załączniku przesyłam screana z raportu błędu. Czy ktoś jest w stanie pomóc? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek_web Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 https://www.prestashop.com/forums/topic/417330-modu%C5%82-paypal-b%C5%82%C4%85d-500-server-error/ Zainstaluj ponownie moduł, chyba brakuje Ci jednego pliku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
endriu107 Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 Brakuje Ci pliku payment_return.tpl Link to comment Share on other sites More sharing options...
pre100 Posted February 28, 2015 Author Share Posted February 28, 2015 (edited) Plik payment_return.tpl znajduje się w folderze z modułem dotpay/views/templates/hook Po przeinstalowaniu nic się nie zmieniło :/ , chyba że to wina właśnie hostingu... edit: sprawdziłem działanie modułu na innym hostingu, niestety sytuacja jest dokładnie taka sama Edited February 28, 2015 by pre100 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yabber Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 Skopiuj plik payment_return.tpl z katalogu hook do katalogu front. Link to comment Share on other sites More sharing options...
borysz Posted May 27, 2015 Share Posted May 27, 2015 Skopiowanie pliku payment_return.tpl z katalogu hook do katalogu front mi nie pomogło z podobnym problemem, pomogło zaś zainstalowanie nowej wersji wtyczki. Link to comment Share on other sites More sharing options...