TDB Posted February 26, 2015 Share Posted February 26, 2015 Mijn verkorte url werk niet. Ik heb bij instellingen - seo & urls - verkorte url op ja gezet. Dit is bv een url van een product. http://www.trendyjuweeltjes.nl/nl/home/109-montebello-ringen-Plano.html?live_configurator_token=7996d343baba945bc923e6fdd1acae4a&id_shop=1&id_employee=1&theme=theme3&theme_font= Wat doe ik fout? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted February 26, 2015 Share Posted February 26, 2015 even je cache leegmaken indien dat niet helpt ,, je .htaccess in de root van je shop hernoemen in bv-htaccess (dit voor backup) en er een lege voor in de plaats zetten wellicht even 777 rechten geven log nu in je bo ,, er wordt dan een nieuwe htaccess gegenereerd kijk met ftp als het zo is <bestands grote van je htaccess > en kijk of het nu werkt Link to comment Share on other sites More sharing options...
TDB Posted April 23, 2015 Author Share Posted April 23, 2015 Hierdoor is het nu wel gelukt. Is het ook nog mogelijk om het id nummer te verwijderen? Nu heb ik dit bv: www.mijn-webshop.nl/18-sieraden en ik zou willen: www.mijn-webshop.nl/sieraden Kan dit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik G Posted April 23, 2015 Share Posted April 23, 2015 Het is standaard in prestashop niet mogelijk om dit in te stellen. Er is uiteraard wel een module die dit voor je kan regelen. Google eens op "pretty url prestashop" of "clean url prestashop" dan kom je er wel een aantal tegen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TDB Posted April 26, 2015 Author Share Posted April 26, 2015 (edited) hey bedankt. Ik heb een module pretty urls aangekocht en nu werkt het zoals ik wil. Edited April 26, 2015 by TDB (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts