Reinder Posted February 24, 2015 Share Posted February 24, 2015 Goedenavond, Ik ben nog steeds druk bezig met het maken van mijn webshop, alleen loop tegen een probleem aan! Kan mij iemand vertellen waarom ik mijn goede kwaliteit foto's en na het bewerken in Photoshop en op de site zo veel slechter van kwaliteit worden? De foto's zijn veel te groot dus ik snij ze eerst bij met crop functie. Daarna maak ik ze kleiner met image size naar het formaat 728x90 pixels (het is voor mijn foto slider) ik sla ze op als .jpg en dan naar het uploaden zie ik de kwaliteit halveren op mijn webshop Ik hoor graag van jullie experts!!!!! Met vriendelijke groet, Reinder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul de Cocq Posted February 25, 2015 Share Posted February 25, 2015 Hi, Ik had hier laatst ook problemen mee, de manier waarop wij dit opgelost hebben (wij gebruiken Prestashop 1.6.0.9) Als je naar Voorkeuren->Afbeeldingen gaat, dan zie je daar een hele lijst staan met afbeeldings formaten. Hier kan je afbeeldings formaten instellen alsmede de kwaliteit van jpg afbeeldingen. Vergeet niet als je klaar bent rechts onder op "Miniaturen hergenereren" te klikken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reinder Posted February 25, 2015 Author Share Posted February 25, 2015 Super bedankt, ben er nu druk mee bezig en de kwaliteit is nu een stuk beter!!!!!! Met vriendelijke groet, Reinder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts