[email protected] Posted February 24, 2015 Share Posted February 24, 2015 Hej Söker funktion i statistiken på ackumulerat lagervärde ut till kund exkl moms och inkl moms. Någon som har tips på en modul för detta? Prestashop har en dyr en men det är endast denna funktion jag söker och tycker det är lite väl häftigt att köpa deras som visar så mycket annat jag ändå inte behöver. ... Tacksam för svar Mvh Tony Link to comment Share on other sites More sharing options...
PhpMadman Posted March 4, 2015 Share Posted March 4, 2015 Hej. Det är inte Statistik > Bästa Produkterna eller Bästa kunder som du söker? Eller är du ute efter något mer specifikt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted March 4, 2015 Author Share Posted March 4, 2015 Nej jag ser bara lagervärde inköpspris men är intresserad av att se lagervärde ut till kund. Totalt värde inkl moms eller ex moms. . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted March 4, 2015 Share Posted March 4, 2015 Kör en enkel fråga direkt mot databasen. När du har sett att den funkar kan du lägga upp den under SQL Manager i admin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts