Viggo Posted February 24, 2015 Share Posted February 24, 2015 To af mine varer bliver af ovennævnte modul vist til at koste 0,00 kr. Alle andre steder bliver prisen vist korrekt. Trods ihærdige bestræbelser og kontroller kan jeg ikke se, hvad der skulle være anderledes for disse varer end øvrige. Nogen bud? mvh. Viggo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 24, 2015 Share Posted February 24, 2015 Det er stort set umuligt at hjælpe med så sparsomme oplysninger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viggo Posted February 24, 2015 Author Share Posted February 24, 2015 Se evt. pizzaovn.dk/prestashop/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 24, 2015 Share Posted February 24, 2015 Det blev jeg ikke meget klogere af, andet end at jeg kan se, at der vises 0 kr. Skærmdumps af en vare med pris og en uden ville nok hjælpe mere. Altså fra back office, for mit bedste bud er, at du har glemt noget i opsætningen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts