DeSportWebshop Posted February 23, 2015 Share Posted February 23, 2015 Beste allemaal, Mijn webshop is zo goed als klaar, alleen nu heb ik een testbetaling gedaan als customer en worden de prijzen opeens exclusief getoond terwijl dit niet de bedoeling is. Bij klanten > groepen staan de instellingen gewoon op inclusief tonen dus voor mij houdt het hierbij een beetje op? Iemand enig idee waar de fout kan zitten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik G Posted February 23, 2015 Share Posted February 23, 2015 Kijk even onder localisatie >> belastingen. Helemaal onderaan de pagina vind je nog een paar opties met betrekking tot de BTW Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeSportWebshop Posted February 24, 2015 Author Share Posted February 24, 2015 Nee helaas geen resultaten. Maar het is een beetje vreemd, want als ik inlog met een ander email adres geeft die wel prijzen inclusief aan. Alleen na een bestelling geeft die opeens de prijzen exclusief aan.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik G Posted February 25, 2015 Share Posted February 25, 2015 Heb je per groep aangegeven dat de prijzen inclusief BTW moeten worden weergegeven? Enige mogelijkheid dat we de shop kunnen bezoeken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeSportWebshop Posted February 25, 2015 Author Share Posted February 25, 2015 Ja maar ik heb bij alle groepen aangegeven dat ze inclusief moeten worden getoond. Zowel bij visitor, guest en costomer. Ja dat kan op www.desportwebshop.nl/desportwebshop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik G Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 Ik heb het helaas niet kunnen vinden. Wat ik niet begrijp is dat op jouw webshop in de winkelwagen (overzicht) de prijs ook exclusief BTW wordt weergegeven. Ik heb zelf voor testdoeleinden een shop en daar zie ik die regel niet staan (zie screenshot). Ik heb alle instellingen doorlopen maar ik zag het niet verschijnen. Misschien gaat er bij andere forumleden een lampje branden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bvbasodico Posted March 19, 2015 Share Posted March 19, 2015 Hoi Eric, Ik heb al veel aan bovenstaande info ! Waarvoor dank. Ik heb alléén nog het probleem dat bij het ingeven van een prijs de btw INCL en EXCL niet apart komen te staan. Zie bijlage. Dirk www.hetpresentje.be Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik G Posted March 20, 2015 Share Posted March 20, 2015 De bijlage is niet te zien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts