healingjewel Posted February 21, 2015 Share Posted February 21, 2015 Hallo, Kun je beginnen met Prestashop Cloud en dan later makkelijk en snel overstappen op de gedownloade versie? Kan het nergens vinden, alleen dat het andersom wel kan. groetjes Renate Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik G Posted February 23, 2015 Share Posted February 23, 2015 Bij een shop in de cloud kun je niet bij alle bestanden en bij je database ivm veiligheidsmaatregelen van Prestashop. Één op éen overzetten wordt dan een lastig verhaal. De cloud heeft ook een aantal nadelen zoals gebruik van 3th party modules (ik noem als voorbeeld een betaalprovider die jij wenst). Als je toch van plan bent om later over te stappen dan lijkt het mij verstandiger om gelijk met de gedownloade versie te beginnen en de cloud vooralsnog even te passeren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
healingjewel Posted February 24, 2015 Author Share Posted February 24, 2015 Superbedankt voor je advies Erik! Wat een prachtige site heb je zelf. Misschien klop ik tzt nog bij je aan voor advies... groetjes Renate Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts